Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.06.18. 08:17 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Majdnem lebukás

Majdnem megvolt a lebukás Kis Édessel, ami mondjuk nem is lett volna lebukás, csak kiderülés, vagy mi…

Átjött délután, hogy erőszakoljam meg. El akarta húzni az előjátékot, hogy majd úgy még királyabb lesz, de addig húzta, hogy közben hívott a Pultos Csaj. Elindult hozzám, ha nem gond, csak még beugrik valahova egy pezsgőért, mert visszahívták, hogy megkapta az állást, mert nagyon sürgős a pozíció betöltése.

Fú, hát egyből felment a vérnyomásom, pedig akkor sem voltam már nyugodt. Persze Kis Édes vágta a helyzetet, még beszéltem, mikor elkezdett öltözni. Aztán amikor leraktam, elővette a farkamat, és elkezdett szopni, gondolom, csak hogy még jobban felbasszon. Mondtam, hogy van még vagy két percünk, úgyhogy ezt inkább ne most, de erősködött, hogy addig befejezzük. Aztán paraszt voltam, mondtam, hogy nem vele akarom befejezni. Mikor kiment, utána szóltam, hogy ha szembe jönne vele egy kurvajó csaj, ne sunnyogjon, hanem köszönjön neki! Erre kábé a kurvaanyád nézésével fordult vissza.

Aztán megjött a Pultos csaj, örült, boldog volt, ünnepelgettünk, de közben hol rohadéknak éreztem magam, hol meg nagy játékosnak.

 

26 komment

Címkék: szex szopás pezsgő állás pultos csaj kis édes


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr541192536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KR_ 2009.06.18. 08:31:36

Nem lehet hogy ez egy teszt volt P.CS.-től, hogy véletlen beállít, és hogy mit fog találni? mit szólsz hozzá?

...
Nekem volt egyszer egy olyan esetem, hogy egy néhány hónapos második felében váratlanul megleptem a barátnőmet a lakásán
(meg volt beszélve, hogy találkozunk, csak éppen nem pontosítottuk aznap), és hűűűű akkor mit kaptam, hogy én csak úgy meglepem...
Visszagondolva... tiszta fejjel...

Zalán, nem te voltált?!?!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.06.18. 08:38:32

Lassan esedékesnek látszik az a bizonyos 3-as party. K.É. hogy nézne, hogy a P.Cs. mit művel Zalánnal. Egyből féltékeny lenne:-)

SassyGurl 2009.06.18. 08:46:46

Szegény P. CS., majd feltör az új munkahelyén, aztán dob majd valami manager fajankó miatt, megéri ez Kis Édes miatt Zalán?

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.06.18. 09:19:18

Na most biztos a K. É. is berágott ezért a beszólásért, arról nem volt szó, hogy a másik csaj kurvajócsaj legyen!:D

jadviga79 2009.06.18. 09:55:15

Nem bírtam ki, benéztem ma is...

Váratlan fordulat, ügyes húzás, Zalán, büszke vagyok rád! ... bár nem értelek. :) vagy a másik verzió, hogy nem tudom elhinni, hogy így beszéltél Kis Édessel. (annyira idegesít, hogy így kell hívnom... :)) )
Kár, hogy nem osztod meg részletesebben, hogy hogyan is gondolod pontosan.

fck 2009.06.18. 10:03:21

Bazz irigyellek én ha előfordult bebuktam az ilyet. Viszaagondolva jókat lehet röhögni de akkor és ott nekem pont nem a nagyjátékos max az ordasfasz kifejezés ugrott be..

jadviga79 2009.06.18. 10:27:11

@fck:

pedig én mindig mondom a lányoknak, ne nagyon akarják meglepni az Aktuálist... nem kell olyat, csak azoknak ajánlanám, akik szeretnének mindenről pontosan informáltak lenni, és elviselni azt, de ebből a fajtából viszonylag kevés van.
A legtöbben úgy szeretnék tudni az igazat, hogy ne legyen mit megtudni, márpedig e' nem így szokott lenni... :D

a katona fehérben 2009.06.18. 10:32:15

Ez kurva jó poszt volt, irigyellek, amiért van bátorságod ilyen hihetetlen pimasznak lenni :-)

redzsihemond 2009.06.18. 11:03:16

Háhá, hát ha ezek után még egyszer kéri, hogy erőszakold meg, akkor ez a nő még hülyébb, mint gondoltam... .-)

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.06.18. 12:42:59

Asszem nincs mit hozzáfűznöm. Mindent leírtatok... :D

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.06.18. 12:58:16

hhuu de izgi volt ez a mai, de jó, hog yezt választottam a Romantica helyett. Gyarló vagyok, hogy élveztem a tiltott izgalmakat, de azért megjegyzem, hogy a templomkórusból ennek a feléért is kizárás jár.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.06.18. 16:03:27

@Botfülű Suzan Boyle hasonmás: a túrókat! Egy pár 'mi atyánk' ' üdvöz légy' és simán kiegyezhetsz a FŐNÖKKEL:-)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.06.18. 16:12:14

@Botfülű Suzan Boyle hasonmás:egy pár 'mi Atyánk'-al és ' üdvöz légy'- el simán kiegyezhetsz a FŐNÖKKEL!:-)

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.06.18. 16:40:26

@Incifinci:
hát, ha a ti kórusotokban ez így megy, akkor megfontolom, hogy átkéreckedem:-)

ashland 2009.06.18. 21:50:52

azt a kommentet várom, h : felhívott kis édes, hogy terhes.

TaLány 2009.06.18. 23:11:07

Nnna! Már egy ideje olvasgatok itt ezt-azt, de téged csak most találtalak meg. Kb. két óra alatt végigolvastam az összes bejegyzést. Azt hittem, hogy ez a blog-terápia az én találmányom, de ezek szerint más is vetemedik ilyesmire :) Hááát..a blogod már lassan nyomtatásba kívánkozik. Kár hogy nincs lap-topom és így a strandon henteregve nem olvasgathatlak. Nagyon tetszik! Meg kell mondjam egyáltalán nem film-szerű. Vagy csak mert az én életem is ilyen kusza pár éve, lehet azért gondolom ezt, de szerintem nagyon is valóságszagúak a sztorik. Persze ez nem biztos, hogy így van jól, de ez van. Ilyen világot csináltunk magunknak, ahol megmagyarázhatjuk magunknak, hogy nincsenek érzelmeink, és nincs is rá szükségünk. Pedig dehogynem. Néhol érezni is ezt az írásaidon, de még abban a stádiumban vagy, hogy ezt sikeresen el tudod nyomni magadban. :) azért nem irigyellek az aktuális szituért.. ha így folytatod készül, ez már csak bonyolultabb lesz. De legalább nem fogsz unatkozni és az is valami :)

Kristian Kalle-t keresem a lakásbérlés szédelgőt 2009.06.19. 02:54:13

ha ebbol csak a fele igaz, akkor te csak a szemet goreny vagy. De ez eddig se es ezutan se fog zavarni teged. Elore sajnalom az aldozataidat.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.06.19. 09:07:06

@Kristian Kalle-t keresem a lakásbérlés szédelgőt: mért áldozatok és mért is kell őket sajnálni?Kikre gondolsz? Arra a "szegény" lányra akit fel csíp a koliban és megcumiztatja a kocsiban? Vagy arra az "ártatlan" autó kereskedős csaj akit a platón sikerült megkettyintenie? Vag arra "KisÉdesre" akit a pasija mellett Zalánnak is sikerült megdugnia a lépcső alatt suttyomban? Hát te ezeken mi a jó büdös lófaszt sajnálsz? Biztosan nagy szerelemben történt minden aktus nem?


Jézus! Látom még vannak burokban élő emberek........

KR_ 2009.06.19. 13:15:50

@Kristian Kalle-t keresem a lakásbérlés szédelgőt:

Én se értettem soha ezt az áldozat dumát.
Biztos vannak, tisztelet a kivételnek. Pontosabban sajnálom a kivételeket.

De persze legtöbbször a "szende-szűz" "kivételek" azok akik bekattannak a sok hülye maszlagtól amit addig gondoltak/tettek/nem-tettek, és kifordulnak maguktól, elmennek szektába, ötszörösen "adják" vissza...

Minden éremnek két oldala van.
Én eddig végigolvastam minden postot, és egyetlen egy áldozatról sem tudok...

Ledita 2009.06.19. 13:45:38

Zalán igencsak szemtelen, amit a bejegyzések stílusa még élvezhetőbbé tesz. :) Tényleg könyv formátumért könyörög a történet. Plusz biztos egyre több Zalánblog-olvasó és kommentelő lészen.
K.É. pedig szerintem harcol önmagával, a becsületes, jó kislány szerepből ébredezget, szerintem szexuális értelemben is kezdi levetni a gátlásait. Boldog párkapcsolatban ezt persze könnyebb, viszont így, szeretői státuszban lelkileg megterhelő, s megalázkodó. Brrr... Az lesz a vége, hogy megtalálja ezt a blogot, s kiakad.

Kristian Kalle-t keresem a lakásbérlés szédelgőt 2009.06.20. 03:15:22

hat ti ilyen erkolcstelen gatlastalan parasztok vagytok, ennyit tudok hozzatenni, ugyse ertenetek.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.06.22. 05:40:17

@Kristian Kalle-t keresem a lakásbérlés szédelgőt:

Hogyha ennyire fújj-fújj, akkor még mindig nem értem, hogy mi a jó fenét keresel itt? Zalánnak nincs szüksége, hogy emelje a látogatói számot, arra meg különben is itt vagyunk mi.

@Ledita: eddig mindig olyan könyveket olvastam, amit nők írtak, a szexuális kapcsolataikról, de nem vmi szex és NY-os stílusban, annál azért egy kicsit nyíltabb és durvábban. Ez majdnem olyan lenne, csak egy pasi "tollából":-)

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.06.22. 09:06:59

@Ledita: Sajnos nem hiszem, hogy könyv formájában még érdekelne bárkit is. Persze fasza lenne a hétköznapjaim hülyeségeiből élnem... :)
Ami meg a látogatottságot illeti, mindenki megnézheti, van egy kábe napi ötszázas forgalom, szóval ez sem lenne számottevő bevétel, ha reklámozna itt valaki.
Szóval tényleg csak magam miatt csinálom, de azért élvezem is egy kicsit, hogy nektek is tetszik. ;)

a katona fehérben 2009.06.22. 12:43:20

@Kristian Kalle-t keresem a lakásbérlés szédelgőt: Szóval ha egyetlen aprócska konkrétum kéne egy nettó gyűlöletkomment indoklásaképp, már óriási bajban vagyunk, ugye? És inkább előadjuk a magas lovon a pórnép közé keveredő nemest, aki nem tartja méltónak a koszos bandát a véleményére és bölcsességének gyöngyeire :-) Bárcsak annyiszor lenne száz forintom, ahányszor ezt a viselkedést láttam a neten...

amugy36 · http://hetevutan.blog.hu 2009.06.22. 20:26:10

@B. Zalan @ zalan.blog.hu:

Én ma kezdtem olvasni szösszeneteidet. Klasszak nagyon.
Az első csaj aki nem a pultos...megérdemli a sorsát.
Sajnáltad?
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása