Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.06.17. 10:32 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Kis pihi a Pultos Csajjal

Ebéd után tegnap már nem bírtam, ittam egy kávét, és lementem egy sörért. Az itteni pultos csaj eléggé rám volt indulva, de én örültem, hogy bent maradt egyáltalán a sör. Szar ötlet volt. Aztán visszafelé találkoztam Kis Édessel. Mondta, hogy nagyon tetszett neki a hétvégi dolog, még így sosem csinálta. Értetlenkedtem, hogy mi van, mire kiderült, hogy bejön neki ez az erőszakolós érzés. Hát, akkor majd kap... Kérdezte, hogy este valami? Visszakérdeztem, hogy nincs palija, vagy valami? És mondtam, hogy legyen inkább holnap. Azaz ma. Mert hogy tegnap a pultos csajjal voltam. Hozott két dvd-t, és amíg megnézte, én aludtam mellette.

 

20 komment

Címkék: szex pultos csaj kis édes


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr411189721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemuccaszoc 2009.06.17. 11:09:35

:) Átvitt éretelmben húztad a lóbőrt?

KR_ 2009.06.17. 11:37:13

Valaki egy két postal régebben említette, hogy K.E. majd szépen rálicitál mindenre. Teljesen mindegy hogy Zalán mivel jön, úgy is az övé lesz az utolsó szó?, vagy mi.
'Hát bejött...

Ebből mit is olvasunk ki?!?

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.06.17. 12:06:12

Csendes tóban lakik a béka... :)

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.06.17. 12:07:16

Csendes tóban lakik a béka... :)

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.06.17. 12:09:30

Most nekem huzatos az agyam, hogy nem értem, amit irkáltok, vagy jó példát követve Ti vagytok berúgva?

Tamila 2009.06.17. 12:11:38

Ha a te példádat követném, abból orgia lenne. :)

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.06.17. 12:15:04

@KR_:
én voltam az, ne vedd szerénytelenségnek, de tudod, nőből vagyok, nem csak szépségemre, eszemre is szeretek felvágni:-)

De most kezdek elbizonytalanodni. K.É. ilyen róka felsőtestű-kígyó alsótestű kentauri fondorlattal próbálja észrevétlenül ráhúzni Zalán ujjára a gyűrűt?

Avagy épp ellenkezőleg, annyira szánalmas lúzer, netán totál belezúgott Zalánba, hogy bármit megtesz érte és legfeljebb sírva cigarettázza át mellette, avagy nélküle élete hátralévő éjszakáit?

Jujj, két éles véglet, mint azokban a príma sorozatokban a Romantica televíziócsatornán.

Bevallom nektek, most már annyira függök Zalán blogjától, hogy inkább állandóan a Világhálót járom, a különféle Egyházkórusok honlapjait böngészem, meg ilyesmi, csak nehogy lemaradjak a friss Zalán posztról. Az Esmeraldát, meg a többi romanticás remekművet pedig képmagnóval rögzítem és később nézem meg.

redzsihemond 2009.06.17. 14:22:47

Én most már abszolút nem értek semmisenem :)

a katona fehérben 2009.06.17. 14:43:39

@redzsihemond: Egy konkurens blogszájt definíciója: "Ne feledd, a blog olvasni van, nem megérteni." :-)

redzsihemond 2009.06.17. 16:28:27

@a katona fehérben: Igaz :)
De már lassan követni sem tudom ;-)

Egyik este PultosCsaj, másik este KisÉdes (hol vagyunk már attól), tud élni ez a Zalán! :-)

jadviga79 2009.06.17. 16:46:51

Jaj, ne, ezt nem bíírom, itt kezdődik a vég!
Remélem, a Pultoslánynak lesz annyi esze, hogy több DVD-t nem hoz. Feljön elcsábít, aztán annyi. Otthon is lehet egyedül filmet nézni.... :-o

@Botfülű Suzan Boyle hasonmás:

Ez a sorozat nem éppen abba az irányba tart ami felé én szeretném, lehet pát napot kihagyok. :)))

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.06.17. 17:07:01

Tessék ár kezded is a hanyagolást!:)

wewende 2009.06.17. 17:27:24

Cseréld ki az ágyneműt, az istenre kérlek.

SassyGurl 2009.06.17. 21:37:40

@B. Zalan @ zalan.blog.hu: nap Zalán adag letudva :)
Én most megyek inni a Gödörbe, mert az kell egy ilyen szar nap után...
üdv mindenkinek és jó éjszakát! :)

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.06.18. 08:24:12

@a katona fehérben: Hát, az én Pultos lányom nem ekkora átverés. De talán már ki is derülhetett... :)

SassyGurl 2009.06.18. 08:41:54

@Harrington: az volt sajna :/ úgyhogy végül a Szimplában kötöttem ki :))

2itailor 2009.06.19. 07:20:53

Ha több Pultos Csaj lesz a sztoriban érdemes lenne többféle nevet kitalálni nekik, mert elveszünk a részletekben:)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása