Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.06.15. 09:13 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Dugás a lépcső alatt

Szombaton buli volt a Kis Édes bátyjáéknál. Persze ott volt ő is, és persze próbált kerülni, eleinte. Aztán az alkohol hatott, ő meg elkezdett kurvásodni, és behívott a házba, valami hülye ürüggyel. Le akart támadni, de mondtam, hogy inkább felejtse el. Aztán csak elbújtunk a beépített lépcső alatt, kigomboltam a nadrágját, és háttal fordítottam magamnak. Addigra már rendesen nedves volt, a kis ribi. A háta mögött összefogtam a két kezét, csak hogy még jobban érezze, hogy nem ő irányít, és úgy dugtam meg. Néha a szabad kezemmel be kellett fognom a száját, olyan hangos volt. Viszonylag sokáig tartott, el is fáradtam rendesen, meg leizzadtam. Utána leült Kis Édes, aztán mikor már rendesen kaptam levegőt, le akart szopni, gondolom, hogy azért csak irányíthasson valamit. De mondtam, hogy ne is strapálja magát, tuti nem fog összejönni a második.

 

Este buli a régi haverokkal. Az egyik srác el akarja venni a csaját, gondolom kér egy kis észosztást.

 

 

19 komment

Címkék: szex sex buli szopás dugás dominancia irányítás kis édes


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr801185030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.06.15. 09:36:13

Hát K.É. tényleg egy kis ribi... Csalódtam benne. De hülye lennél, ha nem használnád ki az adandó alkalmat... :)

KR_ 2009.06.15. 09:55:14

Hajrá!!!!

Na ez már Zalános volt :)

redzsihemond 2009.06.15. 10:49:57

Nah, ez már kemény!
A harmadikra milyen volt? :)
Agggyáneki! ;)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.06.15. 11:39:38

Én elég vizuális típus vagyok, még a kezemen is fel állt a szőr:-PPPPP

Úgy érzem el tűnt a Kis Édes titulus, nekem most már olyan mint a többi, semmi kihívás nem maradt benne:-)))

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.06.15. 11:42:12

Hogy meg tud változni valaki az ember szemében... Pontosabban mennyire másnak tud tűnni valaki elsőre, és ha jobban megismered... :)

Végülis érthető, hogy Kis Édes nem mutatta ki a foga fehérjét, lehet, sőt valószínű, hogy akkor nem teper ennyire utána Zalán. Csak lehet, hogy most jön majdan a kopp :)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.06.15. 11:43:27

Ja, a házasodó srácot előre féltem a tanácsoktól! :)

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.06.15. 12:20:27

Szinte hallom a "tanácsokat:
Ne vedd el ember! Meghibbantál?! Nem dughatsz többet más nőkkel! Kell ez neked?! Aztán meg jönnek majd a kölykök... Ott ordítanak majd a füled mellett, köztetek fognak aludni... Nah onnantól kezdve már az asszonnyal szexelésnek is lőttek... :D

nemuccaszoc 2009.06.15. 12:36:37

Beszéld le a házasságról.

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.06.15. 13:06:12

@kree: @Keysha:
D

Elkérhetem a templomkórusban a házasságra felkészítő Atya elérhetőségét, ha Zalán érvelése mellett
más is érdekelné a fiatalembert. Nem feltétlenül azonos Zalán és az Anyaszentegyház álláspontja.

a katona fehérben 2009.06.15. 14:12:44

Foglalkoztat, hogy mennyit tapasztalhatott a saját bevallása szerint elbűvölő személyiségedből neked háttal állva, derékszögben meghajtva, hátrakötött kézzel és sikolyokkal teli, befogott szájjal...

jadviga79 2009.06.15. 15:05:00

@a katona fehérben:

gondoltam, ma nem szólok hozzá, nincs mit. De erre reagálnom kell. :)

Zalán személyiségéből megtapasztalta, amit meg kellett. Ilyen egy férfi, aki kis dolgokkal megmutatta, milyen amikor ő akar a meghatározó fél lenni.
A hölgyemény folytatásra való készsége úgy gondolom azt mutatja, hogy odáig sem volt oka panaszra.

Mindegy, akkor kihasználom az alkalmat, most több férfi fel fog szisszeni, látom előre. Szóval, házasságpárti vagyok. Ha a barátod odavan a nőért, én nem beszélném le. A "majd jön másik" teória szórakoztató egy ideig, aztán ha túlzásba visszük, vége a kiégés és a magány, és nem feltétlenül jön jobb, szerintem. Persze, tény, nem 25 évesen kell ezt meglépni.

Mixer 2009.06.15. 16:21:30

@jadviga79:

Na jó, ma én sem akartam hozzászólni, Kis Édeshez nincs mit,de Jadvigával vitatkozni kényszerülök:

Szerintem a házasság nem korfüggő. Zalán 40 évesen is alkalmatlan lesz rá, valaki pedig ki tud bontakozni, fel tud oldódni,boldog tudni lenni egy házasságban 25 évesen is.

Egyébként igazad van. Zalán, ne pofázz bele a haverod életébe, nem mindenki lenne boldog attól az életmódtól, amit Te élsz. Kívánj neki sok boldogságot!

SassyGurl 2009.06.15. 18:39:29

Hmmm, megjött a kedvem a .... megyek is, pá! :)

jadviga79 2009.06.15. 19:01:13

@Mixer:

:) Akkor helyesbítek, nem 25 év alatt. Szerintem körülbelül 25 évesen alakul ki teljesen az ember személyisége, ezért én a magam részéről előtte nem hoznék meg egy ilyen horderejű döntést, és a környezetemet is erre buzdítom. :)
De biztos, hogy vannak olyanok, akik meghozták ezt és ezzel együtt nem bánták meg. Mégis, én úgy gondolom, a többségre ráfér egy kis egyedüllét illletve tapasztalat, mielőtt belevág a házasságba, mert 25 évesen is lehetsz boldog a házasságban, kérdés, hogy ugyanebben a szituban, ugyanígy érzed -e magad rá 5 évre. Eleve nehéz ezt előre megítélni, de tapasztalat híjján még nehezebb, ráadásul, ha gáz van, nem fogod a jeleket illetve a zuhanás mértéke is jócskán függ ettől.


Egyébként ennyire úgy tűnik számodra, hogy Zalán alkalmatlan volna a házasságra? Nem tudom, én nem jelenteném ki ezt így egyértelműen. Talán csak van egy ilyen időszaka, amikor szabadon szeretne élni, csajozni, élvezni a szabadságot és a gondtalanságot. Nincs ebben semmi megbotránkoztató. Aztán pár év múlva talán szívesen megállapodna, családot alapítana, találkozik valakivel, akivel jó együtt lenni az éjszakákon kívűl is. Naív elképzelés?

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.06.15. 22:33:56

@jadviga79: egyáltalán nem naív elképzelés, de úgy gondolom Zalánunk, nem fog belelépni ebbe a korszakba! Ha még is akkor két verzió van: 1 elmúltnak véli felfedezni a felette elsuhant éveket és az első adandó alkalommal amikor ez tudatosul benne, beleugrik a lehető legnagyobb fejetlenségbe! 2 amikor már tényleg találna vkit, aki számára is többet jelent az "összejárunk kúrni"szitunál, akkor meg az lesz, hogy a csájéé fogja azt mondani: Bocsi, de én még nem akarok elkötelezett lenni és lelép. Akkora csalódás lesz akkor Zalánnak, hogy onnantól kezdve nem fog tudni "normális" párkapcsolatot létesíteni senkivel.


Tudtommal a pasik így működnek! Egy idióta női kijelentés, és onnantól kezdve a többi soron következő szív?!

domdodom69 (törölt) 2009.06.15. 22:56:08

azt hiszem, elmúlt a varázs... aki olyan édesnek és elérhetetlennek tűnt, az nagyon is elérhető és a legkevésbé sem édes a valóságban. van ez így.
Egyszer valószínűleg eljön majd egy lány, akire azt mondod, Ő az. De nem biztos. Viszont lehet, hogy nem árt "törekedni" erre, mert igen-igen kevés kivételtől eltekintve, nem szokták már az ötvenéves pasik élvezni az egyedül piálást és csajozást (mert közben a haverok is megállapodnak).

Mixer 2009.06.15. 23:28:25

@Incifinci:

Incifincit támogatom. Sztem Zalán...nem, szerintem nem :) Felesleges fejtegetni.

Szórakoztató olvasni, ahogy él, de nem vagyok biztos benne, hogy ő is mindig élvezi. Ha nem így lenne,akkor nem fogadja meg az exnője tanácsát, és nem kezd el blogolni.

Mindettől függetlenül nem gondolom, h az elmúlt időben bármit is tanult volna a vele történt eseményekből.
Éppen ezért nem hiszek benne, h az ő meséje végén eljön: a "boldogan élt, míg meg nem"...rész.

Azért szorítok! :)

jadviga79 2009.06.16. 00:09:03

@Incifinci:

Ez csak feltevés, nem ismerjük az előéletét, csak egy részletet az egészből. Nem tudjuk, mikor indult, hogyan indult a "kárrierje" :) vajon mi lehetett az előzmény...

Azért, mert valakinek huszonévei végének pár hónapjában, akár éveiben többnyire alkalmi kapcsolatai vannak, még nem jelenti azt, hogy nincs igénye egy stabilra, ami teljességgel kielégíti, illetve jól érzi magát benne. De azért alapvetően egyetértek vagyok, aki vagyokkal, nem árt törekedni rá, hogy legyen, de muszáj keseregni, ha nincs, vagy megállapodni egy félig kielégítő mellett?
Mindenesetre, szerintem teljesen belefér az ember életébe egy kis "lazulás", amikor az ember egész egyszerűen nem akar stabilan megállapodni valaki mellett, csak úgy úszni az árral.

Harrington - Zene, Lányok, Szex · http://harrington.blog.hu/ 2009.06.16. 00:55:16

Zalán! Most találtam rá a blogodra. Még nem olvastam végig minden bejegyzést, de szerintem te leszel a példaképem a nyárra. :)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása