Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.06.10. 10:05 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Kis Édes dugás 2.

Ismét megdugtam a Kis Édest, de már lényegesen jobb volt.

Délután, mint valami kamasz, elkezdtem izgulni, hogy jön este. Mikor hazaértem, kevertem egy vodkakólát, lezuhanyoztam, és elkezdtem filmet nézni. Nyolc előtt megjött, nem támadott le egyből, hanem a szobáig elmentünk, ott lehúzta a nadrágomat, keményre szopott, rámadott egy gumit, levetkőzött, elég izgatóan, és magára rántott.

Bizarr egy dugás volt. Nem hagyta, hogy én irányítsak, ő akart mindig felül lenni, és amikor próbáltam alatta mozogni, mindig visszanyomott. Viszonylag sokat élvezett, vagy csak megjátszotta, nem tudom, nekem viszont csak egy volt. Lehet, a pia miatt is, vagy hogy tegnap sokáig nem tudtam aludni... Aztán tízkor mondta, hogy megy, kísérjem ki. Ennyi.

 

22 komment

Címkék: szex szopás gumi dugás kis édes kotton


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr641172924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a katona fehérben 2009.06.10. 10:14:53

Neki is többet kéne foglalkozni a popsijával, csak neki jól rá kellene csapni párszor. Egyre kevésbé értem, mitől lett Édes a beceneve.

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.06.10. 10:20:42

Valahogy azért lett, mert hiába már régen jártam hozzájuk, és ismertem is látásból, valahogy volt egy pillanat, amikor úgy a mélyből előkerült, megakadt rajta a szemem, és akkor olyan kis édes volt.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.06.10. 10:37:03

@B. Zalan: Ezek szerint csak akkor volt Kis Édes? Ha új becenevet adnál neki, mi lenne az?

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.06.10. 11:02:36

Majd leszokik erről a "kezemben tartom az irányítást" dologról K.É. Ha így folytatjátok, akkor nem is olyan sokára. Egyelőre még azt hiszi, hogy ura a helyzetnek, pedig már korántsem...

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.06.10. 11:06:44

@a katona fehérben: hát kétlem, hogy igényelné, hogy a popsijával foglalatoskodjanak. Pultos csaj legalább tudja mi a fasza(persze teszem hozzá nekem csak mesélték). Bár szerintem Zalánunknak még az is sikerülne, hogy K.É popsiját becserkéssze:-)

redzsihemond 2009.06.10. 11:08:18

Hát ez elég gázul hangzik... megéri ez neked?
Ráadásul még bizarr is volt...
Egyszer egy ismerősöm azt mondta, minden nő ringyó vagy előbb-utóbb azzá lesz. :-)
Ennyit arról, hogy ő "nem könnyű lány" :D

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.06.10. 11:40:31

Tipikus eset:
"Kell a jó? Nem nem! Kell a szar? Keeeell!"

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.06.10. 13:45:22

És mi van ha K.É. másképp hülye picsa?

Basszátok meg ravasz, mint Berija fénykorában.

A tegnapi ultimátumosozáskor Zalán mondott valamit, ő meg rögtön rálicitált egy még nagyobbat.

Z: - van csajom

K.É.: - ez lett volna az egyik feltétel stb.

Ha Zalán azzal áll elő, hogy neki csak akkor áll fel, ha előtte duzzadt prosztatásra nyalják a végbelét, garant, hogy K.É. rávágja:

Ok, de előtte bekenem Nutellával, amit én hozok, mert nem bízom benned, mert még a Jószefvárosi Négy Sárkány kínai piacon vennél valami gagyimoldáv fake Nutellát, a difit meg elvodkáznád.

Attól, hogy bizarr volt a szex, még cseppet sem biztos, hogy Zalánnak mindez nem jött be. Egyrészt a változatosság gyönyörködtet, másrészt hallottam, hogy vannak pasik, akiknek olykor nagyon bejön, ha a csaj dominál.

Ki tudja, lehet, hogy lesz még buza- face sitting a következő posztban? De az se kizárt, hogy K.É. a bohém, piálós-pinázós Zalánnal szeretné bepótolni mindazt, amit idáig a Káma Sutrából és a Cosmopolitanből kihagyott.

Jujj, már most borzongok, ha belegondolok, hogy nem kizárt pár nap múlva holmiféle öklözésekről kell olvassak, mindegy, majd kukoricán térdepelve, rózsafüzést morzoslgatva levezeklem.

Ismétlem: kizárólag spekulatív, hallomásom által felcsipegetett gossipekre épülőek okfejtéseim a nemiséggel kapcsolatban. afféle Platon féle barlang hasonlat. Pusztán abból merítek, amit hasonmásom hallott a templomi kóruspróbák szünetében és ötórai teázásainkkor olykor megoszt velem.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.06.10. 14:16:54

Kíváncsi vagyok a K.É. meddig bír egy ilyen izgalmas feszkóban lenni. Mert úgy néz ki itt nem fejeződik be a dolog!:)

besito (törölt) 2009.06.10. 17:13:48

K.É. pffff.... valamint miből lesz a cserebogár.
Persze lehet, hogy B.Zalán rendezetlen életvitelű, politoxikomán építészmérnöknek ez jön be.

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.10. 21:33:37

Nem akartok megkeresni minekt? Tetszik, amit írtok, mehetne élesbe is:D

gps-szopas.blog.hu/

jadviga79 2009.06.10. 21:38:48

Azért van egy érdekes hangulata az efajta ún. "szigorúan érzelmek nélküli", időre dugásoknak. Van némi hiányérzete utána az embernek, vagy nem, mi a véleményed Zalán?

Kíváncsi vagyok én is, hogy ez a nő meddig bírja ezt a kezemben tartom az eseményeket dolgot. Előbb utóbb elveszíti a fejét és jön a szenvedés, ha meg nem, ráhúzzák a vizes lepedőt, hogy egy hideg pics...

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.06.10. 22:36:54

@jadviga79:
Számító GQ K.É. csomagolásban. Én nem féltem. Ő már ezzel az egy 8na jó, 1+1) dugással is plusszban van. Legfeljebb akkor szí, ha zalán a blogon kívüli világbn, különösen K.É. mikrokoszmoszában elhinti, hogy mekkora egy szende-, elsőáldozó ruhában ájhatatosan révedező, de valójában a velejéig sunyi ordas Q.

SassyGurl 2009.06.10. 23:37:36

Na hát ez a poszt elég lelombozó volt...azt hittem valami izgi történik Veled, erre jött a "bizarr" szex...hagyd már ott ezt a lányt, nem is jó vele, nem akarsz tőle semmit, akkor miért dugod meg?!

Nóri. 2009.06.11. 06:45:02

"Délután, mint valami kamasz, elkezdtem izgulni, hogy jön este."....

Nem fog Tőle szabadulni.Zalán szereti K.É.-t..Nekem ebből a mondatból ez jött le.
K.É.-nek tetszik ez a helyzet,tetszik a rajongás..
Sajnálom a Pultos Csajt...

redzsihemond 2009.06.11. 07:40:28

Tegnap nem történt semmi?
Nemá :)

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.06.11. 08:45:08

@redzsihemond:
Dehogy nem, teljesült K.É. ultimátumának titkos záradéka:

-És az indiszkrét blogozást abbahagyod!:-)

redzsihemond 2009.06.11. 08:49:54

@Botfülű Suzan Boyle hasonmás: háhá, na igen, biztosan rossz vége lenne (Zalánnak), ha KÉ megtudná, hogy itt csámcsogunk a dolgon...
Ám amondó vagyok, aki vízhordónak meg, ne csodálkozzon, ha vizes lesz... ;)

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.06.11. 11:31:24

@GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, : He-he, hát nem. Azért nem teljesen mindegy, hogy kibe rakom bele. De ha megtalálsz, leszophatsz, így ok? Itt ülök az asztalomnál, kék ing, fekete nadrág, mezítláb.

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.06.11. 11:32:14

@uccaszoc: ja, amúgy, esélyes. De a helyes szó mégis a kondom.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.06.11. 13:25:23

@B. Zalan: " nem teljesen mindegy, hogy kibe rakom bele"
:D:D:D de azért bárki leszophat:D
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása