Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.06.07. 20:48 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Háztető

A háztetőn is dugtunk pénteken. Együtt főztünk, utána meg el akartunk menni sétálni, de mivel a legfelső emeleten lakik a Pultos csaj, és kiderült, hogy van kulcsa is a tetőhöz, muszáj volt kimásznunk. Először csak felhúztam a kis ruháját, hátulról, utána meg a tűzfalra ülve folytattuk. Tetszett.

Szombaton is együtt voltunk egész nap, nálam. Kérte, hogy miközben nyalom, foglalkozzak egy kicsit többet a popsijával is. Persze korábban sem kellett kérnie, most sem mondta kétszer…

Vasárnap meg hazavittem délelőtt, és mielőtt még vissza értem volna, írt Kis Édes, hogy jövő héten akkor beszéljünk. Persze leszartam, nem válaszoltam neki. Később fel is hívott, hogy mi van, mondtam, hogy majd még eldöntöm, mikor beszéljük meg.

 

20 komment

Címkék: szex anális dugás pultos csaj kis édes


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr931170019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.06.07. 21:41:28

Nem igazán ide tartozik, de elmagyarázná valaki, hogy a statisztika készítő izék szerint a világon elég sok helyről jártak már az oldalon.
Ezek hitelesek, vagy csak kereséseket mutatnak, vagy tényleg ennyi külföldre szakadt hazánk fia olvas itteni blogokat?

Amirakis 2009.06.08. 00:09:14

Helyes csak keményen K.É-vel!!

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.06.08. 08:34:37

@B. Zalan: A statisztikádhoz annyit tudok segíteni, hogy én magyar vagyok, és itthonról olvasom a blogod :)

Az lehetséges, hogy hatással vannak a kommentek a döntéseidre? Kis Édesre gondolván, mikor "megvolt", utána egy szót se írtál róla, mire mindenki egyrészt hiányolta, másrészt szurkolt, hogy keményen vele, meg hogy most ő pitizzen, és te így is teszel. Ez véletlen egybeesés, vagy a blogod hatása? (Bár gondolom az utóbbit kényelmetlen lenne elismerni... :)

nemuccaszoc 2009.06.08. 08:39:31

Akkor titeket láttalak a szomszéd ház ablakából :D

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.06.08. 09:29:46

@kree: Ha így is lenne, szerintem nincs semmi gáz abban, ha hallgat másokra is. Ez nem hülyeség, hanem bölcsesség... Ha akarja megfogadja, ha nem akarja, akkor nem.

a katona fehérben 2009.06.08. 10:15:29

@B. Zalan: Egy része a különböző keresők (de főleg a Google) indexelőrobotja, szóval nem valós látogató, más része meg valószínűleg olyan munkahelyi olvasó, aki valami külföldi IP-jű céges proxyn keresztül webel.

Tavolirokon 2009.06.08. 10:34:21

@B. Zalan: En kulfoldrol olvaslak, regi szep idokre emlekeztet az irasod! :)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.06.08. 13:30:30

@Keysha: Azt én sem mondtam, hogy gáz. Az biztos, hogy hatással van a blog Zalánra. Csak én pl. nem szívesen ismerném be, ha könnyen befolyásolható lennék.

Hepciás 2009.06.08. 14:17:18

@B. Zalan: @a katona fehérben:
K.f. válasza szerintem is korrekt ,de inkább a P.Cs. popsijával foglalkozz többet és ne a statisztikáddal, mert pont az a jó a blogodban, hogy nem az olvasók előtti megfelelési kényszer vezérel.

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.06.08. 14:49:30

@kree: Hát persze, hogy nem. Hiszen férfi vagy... :P :)

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2009.06.08. 14:50:08

Na, én is rácuppanta erre a blogra. Zalán, ha megnyugtat, nem te vagy az egyetlen "rendezetlen életű" pasi ebben a városban...

Egy valamit nem értek: mit kell megbeszélni Kis Édessel? Hogy most akkor szeretősdi vagy sem? Nem tiszta, hogy hogyan váltatok el az autós jelenet után... (vagy én maradtam le valamiről?)

jadviga79 2009.06.08. 15:55:38

@B. Zalan:

nem tudom én sem, mit néz ez a statisztika. Én annyival tudok segíteni, hogy én spec külföldről olvasom és tudok pár kommentelőtársamról akik szintén innen-onnan a világból szólnak hozzá a témákhoz ill. olvasgatják a blogokat.

A mai nap témájához pedig, ... hát, a tető érdekes helyszínnek mutatkozik. Kicsit fura lenne. A ház magassága is fontos szempont és hogy van -e korlát. :))

Nekem Kis Édes nem volt szimpatikus a Pultos lány ellenben igen. Viszont kíváncsi volnék én is, miért változott meg benned a dolog. És a leányzók hogyan reagáltak a "pálfordulásra".

Mixer 2009.06.08. 19:49:03

szard le Kis Édest, és nyomulj tovább Pultoslánnyal

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.06.08. 20:35:17

@B. Zalan: Nem akarsz egy két aprócska történetet elmesélni a blogomba?:)
Éppen ezt a témát boncolgatjuk.
fridabogi.blog.hu/2009/06/08/kozkivanatra_34

Én is jobban csípem a Pultos Csajt.:)

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.06.09. 01:59:53

@Fricsek: Legextrémebb szex? Hú, hát volt egy pár nem kispályás, ahogy már itt is beszámoltam néhányról, de mégis, nekem ilyen kérdésekről a legemlékezetesebb jut az eszembe.
Még egészen fiatal voltam, tizenkilenc körül.
Nyár volt, meleg éjszaka, vízpart, sátorozás, pia, tábortűz, gumicsónak.
Semmi kedvem sem volt a többiekkel giccsesen, egy tűzbe nézve énekelni, meg megbeszélni, hogy „emlékszel, bla-bla…”, ezért inkább feljebb mentem a kocsmához. Meghívtam valakit egy sörre, aztán az asztalukhoz ültem, ahol már jó társaság volt. Volt egy kiscsaj, (micsoda váratlan fordulat) aki kapásból megtetszett. Beszélgettünk, iszogattunk, de akkor még koránt sem úgy nyomtam a piálást, mint most. Aztán sétáltunk is, amikor elkezdtek gitározni a tűz mellett, hogy ha elhánynánk magunkat, nehogy a sok szeszre fogják.
Kikötöttünk egy stégen, ahol már egyáltalán nem giccsesen, vízbe lógó lábbal néztük a csillogó holdfényt... Miután jó sokat beszélgettünk, és kiürült a poharunk is, elindultunk vissza. A partra ki volt húzva egy gumicsónak, de a hülye gazdája nem fordította fel, én meg viccesen belelöktem a csajt, akivel addigra már a piszkálós, egymáshoz érős szintre jutottunk. Utána mentem én is, aztán kaptam egy kicsit a hajó aljában maradt vízből, majd engesztelőcsókot, még több csókot, és végül szerelmeskedést. Ő volt alul, óvatosan mozogtam, mert a hajó nyikorgott, meg közel is voltak a többiek. Laposak próbáltunk maradni, ezért amennyire lehetett, összebújtunk. Rengeteget csókolóztunk, és valahogy olyan szeretkezős hangulata volt az egésznek, már a legelejétől kezdve. Más volt, mint a mostaniak. Ezek már csak dugások.
Aztán amiért mégis extrém lett, hogy jöttek emberek. Az egyiké lehetett a gumicsónak. Beszélgettek, mi lapítottunk, de észrevettek, majd szinte bocsánatkérően magunkra is hagytak. Azután már nem érdekelt minket semmi, csak egymás.
Persze másnap elbasztam, utána meg hiába próbáltam felvenni a kapcsolatot a csajjal, már hallani sem akart rólam.

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.06.09. 08:26:28

@B. Zalan: Helyes kis történet, de a vége az tipikusan Zalános. :)

SassyGurl 2009.06.09. 19:33:49

@B. Zalan: Keresd meg ezt a csónakos kiscsajt! :)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása