Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.05.28. 09:36 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Kutya

Elütöttem egy kiskutyát. Egy idióta kurva sétáltatta reggel a fehér pamacs kutyusát. Megálltak a zebránál, a dög meg lemászott az útra, pont elém. Bár nem mentem át rajta, csak az autó jobb eleje ütötte el, de nem kelt fel többet. Félreálltam, visszamentem, addigra már egy vénasszony osztotta, hogy hogy lehet ilyen hülye, meg hogy legközelebb majd a gyerekét engedje le a forgalomba, ilyesmi. Fogalmam sem volt, mit kell ilyenkor csinálni. Mondtam, hogy legalább akkor vigyük el az állatorvoshoz, leadni, mint veszélyes hulladékot. Na erre lett aztán bőgés…

18 komment

Címkék: kutya baleset


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr351148366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.05.28. 09:39:57

:-) Hát ez is csak neked juthat eszedbe Zalán, hogy egy elütött kutyát leadj mint veszélyes hulladékot:-)))

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.05.28. 10:44:04

Te mekkora szerencsétlen tudsz lenni! :) Írták itt egy páran, hogy az életed olyan, mint egy film, de akkor ez a jelenet egy paródia, melyben Rob Schneider-t alakítod :)

Ittkavodka · http://ittkavodka.blog.hu/ 2009.05.28. 10:55:30

Hogy ez minek bőgött...? Nagyon nagy a blog! :D

szexesbudapest 2009.05.28. 11:17:10

Szerintem még mindig tök szerencsétlen vagy, Zalán. :)

Nicholette (törölt) 2009.05.28. 11:34:32

@Ittkavodka: Szerinted mégis miért bőgőtt??

Borzalmas lehetett, nekem is van kutyusom és át tudom érezni. Igaz, tényleg egy idióta kurva volt a gazdája, hogy nem figyelt oda rendesen!

Zalán: becsülöm, hogy legalább megálltál ás visszamentél. Sokan ezt sem teszik meg sajnos.

Nicholette (törölt) 2009.05.28. 11:36:35

*bőgött, elnézést, elírtam

Jadedreams 2009.05.28. 12:12:54

Tényleg kissé szerencsétlennek tűnsz. De legalább jó szándékúnak.
De hogy veszélyes hulladék?

szexesbudapest 2009.05.28. 13:06:48

@Jadedreams: Én inkább Zalánt nevezném annak :))) Viccen kívül.

KR_ 2009.05.28. 14:42:39

Ilyen az élet. Kemény.

Én még egy legyet se csapok le, inkább kizavarom az ablakon.

De megtörténik néha, és ez az élet rendje. Van egy tápláléklánc, aminek a tetején az ember csücsül, és néha nem csak megesszük a dolgokat :)))

A beszólás megint más... néha én is beszólok mindenkinek, mert képtelenek az emberek másból érteni.

Póráz és szájkosár nélkül 60+ kilós dögöt, de akár padlócirkálót, sétáltató 40 kilós mammereknek szoktam beszólni, hogy:
-Miért nem teccik rá szájkosarat tenni, meg egy pöppet kisebb kutyulit venni?!?
Erre minidig az szokott a válasz lenni:
-Hogy, jaj... hát "Ő", nem harap...
Erre én:
-Igen, ezt elmondta/leírta/elküldte emailben reggel a kutyuli?!?
Persze ez csak 3 mperc fogaskerék-csikorgás után esik le....mármint a beszólás...
Ekkor szokott nekik 'feljebb állni.


Minden éremnek két oldala van, ennek is.
Nem értem ilyenkor miért kell A vagy B-ről bizonyítványt kiállítani. Senki se különb, max valamiben "jobb" valamiben "rosszabb"....

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.05.28. 15:30:59

Szegény blöki... :(
Becsülöm benned, hogy próbáltál segíteni. Ez a veszélyes hulladékos mondat, viszont durva volt. Szégyen, de röhögtem rajta... :) :/

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.05.28. 23:15:53

És ha P.Cs-n vagy K-É-n átmegyek a Kamazzal*, akkor hol adjam le őket?

*csak példálóztam ,skót urihölgy természetesen soha sem vezet Kamazt.

simonlevy 2009.05.29. 09:19:45

igazi magyar vagy aki nem áll meg a zebra előtt, szerencséd van, hogy nem az én kutyámmal történt, mert a fasz nélküli blogod még ennyien sem olvasnák te szánalmas szardisznó

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.05.29. 09:41:44

@simonlevy:
most nem azért, hogy Zalánt védjem (még azt hinnék, hogy stikában velem is kever Cs.P-n és K.É-n kívül, jujj,kínos) de a zebrára last minute ugrott le a kutyus, addig ott álltak és trécseltek. Én is utálom a zebrán Salgó Ralizó hungarikumainkat, mint egy másik fáin blogban is szerepel http://hivatal.blog.hu/2009/04/09/gunther_hungarizalodasa
de azért ha a zebrán éppen nincs senki, akkor még a legtöbb svájci, norvég, luxemburgi, vatikáni stb autós se áll meg és mint Winettou a sínekre, hajtja a fülét az aszfaltra, hogyí hátha dübürüg egy gyalogos, netán egy kutyus 10 km-es körzetben.
A kutyát természetesen sajnálom és remélem, hogy a felhők között önfeledten kergetőzik Mancsal és a többi pajtásával a Kutyamenyországban.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.05.29. 09:50:54

@simonlevy: Nyilván nem szánt szándákkal ment át a kutyuson.....a csaj nem féltette eléggé. Mert ha nekem egy olyan kis kajla kutyám van aki összevissza elmászkál tőlem és még pórázt sem teszek rá, akkor felkapom az ölembe vagy olyan perisz hiltonosan beteszem a táskámba.
Egy bizonyos távolságon belül már az autót sem lehet lefékezni...

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.05.29. 10:02:14

@simonlevy: Ő legalább ír blogot, amit lehet olvasni. Amúgy meg ha Ő egy szánalmas szardisznó, akkor te meg egy bunkó tirpák . Nem szoktam lesüllyedni ilyen alpári szintre amit te képviselsz, de az aki ilyen stílusban ír le vkit, akit nem is ismer az nem érdemel mást. Hogy lehet vki ekkora GYÖKÉR. Különben is, mi a faszért olvasod a blogot ha ez a véleményed?! Csak nem azért, mert a te életed annyira silány és semmit tevő?!

@Botfülű Suzan Boyle hasonmás: én csak egyetlen egy esetben viselem el, ha a zebrán rallyznak keresztül, ha egy Ford Kókusz WRC-t, vagy ha egy Skoda Fábia WRC-t láthatok a beíróból kiröffenni:-))))))))))))))

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.05.29. 11:16:51

@simonlevy: Kritkián aluli a hozzászólásod, de annyit azért elárulnék, hogy ha egy négysávoson, zöldhullámban autózok, és a kereszteződés utáni pirosan világító zebránál lelépsz elém, a Te fejeden szívesen átmegyek. Megérné az a néhány óra helyszínelés...
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása