Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.05.15. 09:07 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Megdugtam

Megdugtam Kis Édest. A kocsiban, éjszaka, beszélgetés után.

Viszont nem nagyon akarok róla beszélni, elég szar volt.

Most meg valami elbaszott feszültség van bennem. Olyan érzés, hogy a fejemet a falba akarom verni miatta.

Nem kellett volna, vagy nem is tudom, nem ezt vártam, nem így képzeltem el, kár volt érte...

 

20 komment

Címkék: szex rossz szex kis édes autóban


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr291122430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

citromba harapott lány 2009.05.15. 10:52:18

Ha az ember nagyon rá van állva valakire, akkor mindig azt várja, hogy a szex isteni lesz, de az esetek döntő többségében nem így lesz, hiszen az első alkalommal ritkán éreznek rá egymás vágyaira az emberek.
Másrészt meg, lehet, hogy azért van, mert te nem egy kóbor numerára vágysz, ha erről a bigéről van szó, és most olyan, mintha leminősült volna azzá.

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.05.15. 13:10:58

@citromba harapott lány :
Maximálisan igazat adok neked. És remélem, hogy az utóbbi illik Zalánra.

Nem kell azon agyalni, hogy vajon milyen lesz Vele a szex. Tök felesleges. Úgysem olyan lesz, mint amilyennek gondolod vagy tervezed. Csak megtörténik és kész.

Lesz ennek még folytatása...

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.05.15. 13:11:57

"...találkoztam egy csajjal. Elég aranyos, de eddig nem nagyon vettem észre. Azt hiszem, sosem dumáltunk még ... Nem tudom miért, mert nem az a dögös bombázó, de mégis felraknám a fénymásolóra. Talán a szende szűz megrontását látom benne. A kis ártatlan arca, az ajkai, a formás combja és csípője, na meg a pici cicije… kis édes. Kapna!"

...kapott. Nem épp így képzelted el, igaz?

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.05.15. 13:34:20

Tudtam! Tudtam! Tudtam! Mondtam én, hogy be fogja adni a derekát:-) Az, hogy meg milyen volt, azon lehet csiszolni:-)))))))))

Jajj de örülök!!!!Jól megkapta:-))))

Kicknick 2009.05.15. 14:53:22

rosszul csináltad
egyszer dugtam a zsigulimban (10 éve)
kurva jó volt
igaz a csaj is nagyon adta magát
irjál részleteket, kivesézzük

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.05.15. 16:17:08

Ne búsulj Gaudi, majd hétfőn kézivezérléssel pótlod az elmaradt élményt az irodában:-)

nemuccaszoc 2009.05.15. 18:13:12

Minél többet vagy valakivel, annál jobban kiismered és egyre jobb lesz a szex.

besito (törölt) 2009.05.15. 20:11:55

@uccaszoc: igen, de itt most nem a technika okozza a problémát.

Zalán, remélem hamar leülepszik benned az élmény, rájössz mi van a feszültséged hátterében, megérted mik a valós érzelmeid és rendet teszel magadban. Bármi lesz is a végeredmény.

Nóri. 2009.05.16. 13:36:46

Azt hittem,ha elérkezik ez a pillanat,majd a gravitációt megcáfolva a föld felett fogsz lebegni...
Sajnálom,h nem a terveid szerint alakult...De tudod,ez még tud jó irányba fordulni!:)

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.05.17. 07:59:23

@B. Zalan:
Én inkább kihagyom. Egy magamfajta kifinomult úrihölgy nem fűzhető ennyire direkt szöveggel. Olvasni viszont szeretlek. Olcsó brandy bukéjú Bukowskyval se bújtam volna ágyba, viszont könyveit kiváló olvasmánynak tartom.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.05.18. 06:46:48

@B.Zalan: azért arra kíváncsi lennék ahogy Botfülű Suzan Boyle hasonmás az íróasztal alatt gubbasztva a répádat szopogatja, KisÉdes pedig hozza neked a beízesített kávédat:-)) Na akkor biztosan jól megkapná a magáét( mármint ami a sokkot illeti:-)

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.05.18. 09:58:05

@B.Zalan: úgy látom hosszúra sikeredett a hétvégéd. Vagy lecsüggedtél és piáltál, mint állat és P.Cs-nál kerestél menedéket vagy pedig szintén mattra ittad magad, de mással kufircoltál. Vagy K. É.-vel találkoztál és szét huncutkodtátok a hétvégét vagy szintén K.É-vel taliztál, de rá is nyomta a bélyegét a hangulatodra és emiatt ittad rommá magad. De igazándiból azt remélem, hogy újra K.É-vel találkoztál és jól éreztétek magatokat a hétvégén. És remélem, hogy már nem vagy csalódott. Szép napot!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.05.18. 10:44:56

Zalán: Csak nem szomorú vagy és azért nem írsz? Vagy csak szabizol?!

margitosz 2009.05.20. 16:47:00

Hát ezt elbasztad! ........:D

Mixer 2009.05.21. 12:19:46

Szerintem ezt elbasztad, Kis Édes meg baszakodhat a lelkével

SassyGurl 2009.05.29. 19:24:09

Ismerős érzés...
Nálam is volt olyan, hogy annyira vágytam egy pasira, össze is jöttünk, totál csalódás volt :/

Vulgár Lujza · http://vulgarmateria.blog.hu/ 2009.10.05. 12:39:17

Kis Édes tényleg nagyon tudhat valamit, de talán már más felé kéne venned az irányt.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása