Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2012.10.12. 09:08 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Újra formában

Akkora jó volt, szétaláztam a kis hülyét. Behívtam az irodavezetőt is, hogy legyen tanúm, a függönyöket meg elhúztam már korábban, hogy mindenki lásson. Azzal kezdtem, hogy tudja-e, hogy miért van itt.
És tényleg azt hitte, hogy visszakapja a munkáját…! Győzködött, hogy lenyugodott, meg megváltozik, és nézzem meg a munkáit, alig találok bennük kisebb hibákat…
Mondtam, hogy ennek örülök, bár azért a munkáira ne legyen annyira büszke, láttam néhány költségvetését, amit nem lett volna szabad abban a formában kiadnia a kezéből. Persze nem néztem utána, pont leszarom, miken dolgozott eddig.

Meghallgattam, bólogattam, meg hümmögtem, mintha tényleg ezen gondolkoznék, aztán egy mondattal elintéztem: Az, hogy ki vagy rúgva, nem változik. Megvolt az oka, hogy megszabadultam tőled, és eszemben sincs visszavenni. Viszont a leveled, és a fenyegetéseid elgondolkoztattak, és nem tudom, hogyan tovább. Tényleg azt akarod, hogy ügyet csináljunk belőle, vagy átmegyünk a szomszédba, és aláírod amiket kell?

Az irodavezető csak ekkor nézett fel az iPhone 5 -ből, és megszeppenve mosolygott.

Átmentünk, aláírt mindent, megígért mindent, az IT-s srác eltűntette mindenhonnan, én meg lekísértem. Mondtam, hogy szívjunk el még egy cigit. Szegény fiú, már teljesen össze volt zavarodva. A bejárat mellett rágyújtottunk, őt is megkínáltam, és megígértem, hogy nem fogom rossz hírét kelteni, de inkább ne hivatkozzon rám, mint korábbi főnökére. Aztán azt is, hogy meg fogja kapni rendesen a pénzét, a csajok kiszámolják majd a szabadságát is, és ha nem kapna máshol melót, figyeljen majd oda a TB-re néhány hónap múlva. A végére azt érezhette, hogy már majdnem haverok vagyunk, és már majdnem én is. Aztán amikor elnyomta a csikket, kezet fogtunk, és mintha csak az előző gondolatmenetet folytatnám, megkérdeztem, hogy legalább megérte a kiscsaj?
Bambán nézett, én rákérdeztem még egyszer, hogy nem, mégsem? Majd elengedtem a kezét, és bementem a forgóajtón.

8 komment

Címkék: iphone 5 kirúgás alázás iPhone


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr704828789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tahó andersen 2012.10.12. 09:47:35

megboldogult tanárom szokta mondani: "Tudja mit! én nem buktatom meg magát. Buktassa meg magát az élet!"

gatling 2012.10.12. 10:27:19

Erre már nem is lehet mit mondani, szánalom a köbön...

.tatjana 2012.10.12. 20:51:37

Megvilágosodtam. Zalán! Neked nem kicsi a farkad véletlenül???

titokmacsek 2012.10.12. 22:24:48

@.tatjana: ilyen az, amikor egy kis pöcs nagy fasz akar lenni.:D

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.10.14. 22:47:06

igazán megnyugtató, hogy neked az okoz örömet, hogy teljesen önző és aljas indokból kirúgtál egy embert, mert nem volt olyan balfasz mint TE, és tök lazán felszedte a csajt

és még "ügyet csinálok belőle" remélem van esze a gyereknek és amíg szopod a faszt az irodában, leönti a BMW-det kormafággal, kretén

RobÚr 2012.10.24. 09:45:06

@.tatjana: Szerintem ezt nem az az ember írja már, aki az elején írta.

Plumeria 2012.10.27. 12:05:01

Jaj de szánalmasak vagytok ezekkel a dumákkal, hogy "nem ugyanaz írja a blogot, mint az elején", meg hogy az egész biztos csak kitaláció. Nem igaz, hogy nem láttok át a szitán!
Zalán mindig is Zalán volt, a blog tök olyan, mint az elején, nyilván az írója nem 50 éves, hanem fiatal, így változik.
Az meg egyértelmű, hogy a sztorik ki vannak színezve, talán fele nem igaz, ugyanúgy, ahogy egy könyvnél - az életből merít ihletet, aztán továbbfejleszti. Nincs ezzel semmi baj. Ha csak a szimpla igazságot írná, azt hiszitek, itt tobzódnátok olvasni? :P :D

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.10.27. 18:17:02

aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen) valamiért elvárom, hogy valós történeteket olvassak, ettől lesz értelme, ha kiszínezett baromságok, akkor onnantól kezdve, engem legalábbis hidegen hagy

egy szerencséje van, hogy annyira kisstílű az egész, hogy ilyesmit kitalálni szégyen lenne, szal arra kell gondoljak, mégiscsak igaz
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása