Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2012.10.09. 14:33 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Lassúság

A kis geci írt egy levelet, amiben először bocsánatot kér, aztán meg kábé fenyegetőzik, persze csak burkoltan. Azt hiszem, be fogom hívni, hogy beszéljük meg, és elküldöm még egyszer a kurva anyjába.

Hétvégén berúgtam, jó volt, a Medencés csajjal cseteltem, írta, hogy hiányzom neki, de igazából mindig is hiányoztam, mert sosem voltam ott.

A vörös megvolt vasárnap, tegnap viszont elég nyomott voltam. Sosem szoktam depizni, most ez kicsit furcsa volt, főleg, hogy a szex után kezdődött. Eszembe is jutott, hogy "párzás után minden állat szomorú". Nekem ez volt az első…

5 komment

Címkék: szex fenyegetés vörös kirúgás vörös csaj medencés csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr154828748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.10.09. 21:00:14

hát te egy hülye vagy bazdmeg,

"párzás után minden állat szomorú"

életemben nem hallottam ezt a faszságot

gatling 2012.10.09. 22:50:12

Valószínűleg ez egy teljesen hihető és életszerű szituáció, hogy görénységed után levélben kér tőled bocsánatot egy férfiember. ( Amúgy is fake ez az egész... ) Én a helyében megvártalak volna egy este, és rendesen telibevertem volna a fejed, csak hogy az egód a helyére kerüljön. Szomorúság ide, vagy oda, az biztos: jó nagy egy állat vagy...

tahó andersen 2012.10.10. 08:08:13

Zalánka, ez már annyira gyenge, hogy herbee-t fogok olvasni!
tschak hoty a hüjjék is értsék:
"Medencés csajjal cseteltem, írta, hogy hiányzom neki" = a Medencés csaj neked hiányzik, mivel kitalált személyt nagyon nehéz i.r.l megqrni avagy a haverod csajára ácsingózol, akit soha sem tudtál lenyúlni...

Styxx 2012.10.11. 14:32:20

@tahó andersen:
szerintem mindenki érti, hogy a történetek kitaláltak, ott a blog fejlécében, úgyhogy az egyetlen hülye akkor ki is lehet?...:-)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása