Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2012.09.25. 15:03 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Kékek

Tegnap este éberék megbasztak egy tízesre telefonálásért. Eléggé elbaszta a kedvemet, de nem annyira, mint amikor ma reggel beletolattam a mögöttem álló autóba. Nem lett látható baja, ott is hagytam a faszba. Gondoltam, még szerencse, hogy nem volt fent a vonóhorgom. Aztán az egyik sarkon egy nő belémrongyolt hátulról. Akkor már sajnáltam, hogy nem volt fent a horog, pedig a hétvégén még hajót is vontattam egy haveromnak. Szerinte én voltam a hibás, mert nem úgy tűnt, mintha meg akarnék állni. Mondtam neki, hogy baszod, ott a stoptábla, szerinted az mi. Azzal érvelt, hogy akkor se, meg annál nem is szoktak megállni, és én is át akartam menni, látszott. Az autóm kicsúszott a kereszteződésbe, és vagy húsz percig ott álltam, a forgalom közepén, és alkudoztam a nővel, hogy rendőrt hívok, vagy adjon végre egy kibaszott betétlapot, hogy mehessek tovább.

Persze késtem, viszont rendbejött a napom, mikor megkaptam a Medencés csaj képét mailban, amin egy világoskék ingemben fekszik a kádban, habok között. Jó kép lett…

2 komment

Címkék: fotó kép autó baleset karambol betétlap medencés csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr584802159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.09.25. 18:10:36

csak egy tízesre? igen, valamiért tiltják az ilyesmit

tahó andersen 2012.09.26. 09:24:14

BMW-re fussa, kihangosítóra meg nem??? hogy is van ez kicsihuszár???
akkor hogyan néztél volna BZalánka, amikor az akibe beletolatsz, majd megnézed, hogy semmibaja, és éppen elhajtani készülsz kipattan az aszfaltból, aztán egy kicsit megigazítja a szélvédődet meg téged is.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása