Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2012.09.18. 10:05 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Szigorú szopás

Tegnap este romkocsmáztunk egy utolsót. Valahogy ezek a hétfői bulik mindig eldurvulnak. Munkából hazafelé vettem egy üveg tequilát, kicsit fájt a torkom, ezért Eldorádót kevertem belőle, mézzel, meg citromlével. Mindig azt képzelem róla, hogy ez a felnőtt tea. Szóval elkortyoltam vagy másfél deci tequilát amíg lezuhanyoztam, átöltöztem, meg hívtam egy taxit.

Kicsit részegen értem oda a helyre, de a fáradtságra fogtam. Ittam még párat, és át is lendültem, aztán leálltam, és tök normálisan ittam tovább. Magamon is meglepődtem. Szóval ott volt ez a szigorú szájú csaj. Mindig a vastag ajkak tetszettek, de valahogy ez a szigorú vonal is megfogott. Kíváncsi voltam, hogy szophat egy ilyennel. Hát jó volt. Ő ült, és a háta mögött támaszkodott, én meg előtte térdeltem. Alig tudtam elélvezni, már a végén magamnak vertem, izzadtam, mint egy disznó, és remegett mindenem, mire végre rávertem az arcára és mellére. Nekem végre jó volt, szerintem ő egy kicsit többre számított.

Már nem is tudom, mikor dugtam egy jót utoljára...

3 komment

Címkék: szex buli szopás koktél tequila eldorádó


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr44784869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cs.annamari 2012.09.19. 05:50:01

Felnőtt tea :D pff! Az nem a rumostea?
De hiába vagy újra ilyen felszínes bunkó, nemhiába izzadtál, és nem tudtál elmenni. Talán foglalkozhatnál azokkal a lányokkal akik számítanak és akiknek te is száémítasz!!!

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.09.19. 08:47:34

figyeljél már csannamari, hány éves vagy te? nem tűnt még fel, hogy ha egy pasi így rommáissza magát alig tud elmenni, még dugni egy dolog, de elmenni az egy kínszenvedés, csajoknál ez fordítva van, azok minél többet piálnak annál jobban élveznek

sturrock 2012.09.19. 19:32:52

én azt várom már nagyon hogy valaki szalánka hájas valagába élvez.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása