Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2012.09.11. 10:01 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Randimegbeszélés nyalás közben

Tegnap írt a Vörös, hogy nem felejtett el, és fogunk ünnepelni, csak még a barátnőivel lementek a Balcsira, mert jó volt az idő, és hogy mi lenne, ha sütne valami tortát, vagy ilyesmit. Éppen a Medencés csaj húsos nagyajkai között voltam, de utána lefixáltuk a pénteket, és tiramisut kértem.

8 komment

Címkék: nyalás Vörös Medencés Balcsi tirmaisu


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr74765525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.09.11. 12:40:16

kezdenek ezek a címek nagyon sajtószagúak lenni, mellesleg ha éppen ott voltál ahol, az smst közben nézted meg? vagy utána és csak hallottad a csippantást? a medencés csaj nem kérdezett semmit? vagy később vetted észre, és kiszámoltad az időkülönbségből éppen ekkor hol is voltál?

NH3CL · http://nh3cl.blog.hu 2012.09.11. 14:22:33

@scal: Médiahekk az egész csak még nem derült ki -.-'

sturrock 2012.09.11. 18:17:02

szerintem csak azért tudta elolvasni szalánka az sms-t mert nem ő volt valakinek a húsos nagyajkai között, hanem valaki épp az ő hájas valagába tolta keményen a brét.

cs.annamari 2012.09.11. 22:46:52

@scal: Szerintem bármelyik lehet, ezen nem tudom miért problémázol.

De azt sem értem, hogy miért csak genyózni jártok ide. Ebből a posztból senki nem érzi az élethelyzet komolyságát?
Két nő akik különlgesek Zalán számára, és akik mással fogták meg, de nem csak egyéjszakás numerák.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.09.11. 23:05:21

@cs.annamari: te egy nagyon naiv csaj lehetsz ;)

én nem genyózni járok ide, régen még érdekelt is komolyan, de amiket mostanában kiír napi szinten baszom fel rajta az agyam,

azon felül, hogy két éve hajszára olt egy ugyanilyen poszt (de ott Zalánka legalább lebukott, vagyis életszagúbb(nak tűnt))

mióta állandóan azzal példálózik, hogy vezetés közben iszik, meg vezetés előtt bedob egy felest, nah ezzel eléggé elvágta magát nálam, az ilyen faszok miatt kell más normális embereknek megdögleni

és mostanában meg az a legnagyobb problémája, hogy mi lesz a BMW-vel (hát mi mással?)

tényleg egyre inkább hajlok afelé, hogy akik BMW-t vezetnek, meg olyan lelki attitűddel rendelkeznek, mint Mr. Z, azok egész egyszerűen nem írnak blogot

godel91 2012.09.12. 11:21:43

@scal: ha "napi szinten baszod fel magad rajta", akkor miért olvasod még mindig?

sturrock 2012.09.12. 19:39:10

@scal: 15 évesen még nem is adnak jogosítványt. meg amien szódásüveg szemüvege lehet szegény dagadt szalánkának szerintem még szimulátorba se engednék beülni

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.09.13. 03:58:11

@godel91: el jön az az idő is amikor már fel se tolom ide az orrom ne aggódj, egyelőre még a reménykedős időszakomban vagyok, meg ha Sturrock ilyen szinten aktivizálja magát, akkor az oltogatások miatt érdemes lesz néha benézni :D
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása